TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, June 24, 2012

CIKGU MALA BERJUANG UNTUK PAS KE UNTUK UMNO?


Aku semakin confuse le sekarang dengan perjuangan Cikgu Mala ni. Sebenarnya Cikgu Mala ni berjuang untuk PAS ke untuk UMNO? Aku buat pertanyaan ini setelah aku lihat video penafian dia nak masuk UMNO kat bawah ni;

video

Kalau korang malas nak tengok video ni, ini percakapan Cikgu Mala di video di atas.
Dan akhir sekali, saya ingin menasihati blogger UMNO agar berhati-hati dan berhenti dari menjuarai isu fitnah, kerana ini jelas akan menyebabkan ramai rakyat benci kepada UMNO Barisan Nasional.

Kalau dia berjuang untuk PAS, tentu dia tak nasihatkan blogger UMNOkan...kan? Tentu dia suka kalau semakin ramai rakyat benci kepada UMNO dan BN. Kalau semakin ramai orang benci kepada UMNO, maka semakin senang le PAS nak menang pilihanraya, tapi kenapa Cikgu Mala risau kalau blogger-blogger ni menyebabkan orang benci UMNO? Ishhhh....tak faham aku! Sayang juga Cikgu Mala kat UMNO.


4 comments:

Anonymous said...

cikgu malau ni terlupa yg bloggers pakatan lagi hebat menjuarai piala fitnah tahun 2008-sekarang...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Habis manis sepah dibuang begitulah ibaratnya Pas dan Cikgu Mala.

Anonymous said...

pas piss puss sama lah dgn ajaran sonsang serta menyesatkan hanya orang sakit mental menyertainya.

Anonymous said...

Kan dia seorang Cikgu memberi nasihat kepada budak-budak bloger BN.

Tak nak dengar nasihat Cikgu, tak pe jugak.

Pi jahanam sendiri dan parti, ler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI