TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, June 18, 2012

MAZLAN ALIMAN MOHON RESTU DAP, NAK JADI MB JUGA!!!


Mazlan Aliman jarang nak update perkara yang lain dari yang berkenaan dengan Felda, Anak, ceramah dan PAS. Tetapi kali ini dia upload gambar dia bersama dengan Dr Boo Cheng Hau, Ketua Pembangkang yang juga Pengerusi DAP Negeri Johor.

Menurut keterangan gambar (sini), Mazlan bertemu dengan Dr Boo di kediaman Dr Boo di Taman Universiti. Selepas mengampu Dr Boo dengan beberapa ayat, Mazlan menyatakan kononnya Dr Boo dah beberapa kali memintanya bertanding di Johor. Ha...ha...ha... rupanya ada hajat Mazlan nak bertanding kat Johor juga. Macam mana dengan Bera?

Ini tentu ada pakatan antara Mazlan dengan DAP untuk jawatan MB Johor kalau Pakatan menang PRU nanti. Kalau DAP dah bagi sokongan kat Mazlan, alamat melepas le Din Pudu. Dulu Mazlan pun nak juga bertanding kat Kelantan, tak merasa, mungkin Din pun tak cukup sokong dia. Tetiba bila ada nampak peluang menang kat Johor, Din nak balik pulak, tentu le Mazlan bengang, tu yang awal-awal lagi Mazlan dah bagi isyarat kat Din, ...Master DAP Johor dia dah kautim!!!


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI