TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, June 25, 2012

NO...NO...NO... -MR MON


Woittt....korang tau tak apa monyet ni cakap? Monyetpun tahu kata, wa tak mau dengar, wa tak mau tengok dan wa tak mau komen. Korang tahu tak sebab apa? ....cuma monyet ni dah tak sanggup lagi nak ketawa berguling-guling.


Laa...rupanya monyet pun tak caya kat si Rafizi ni. Maklum le, kalau boss dia tak sanggup nak bersumpah, takkan pula dia nak bersumpah? Cuma...kalau yang lepas-lepas tu, mana yang dah sanggup bersumpah tu, maknanya dah 'terkena' le dengan si Nuar! Ko jangan main-main Rafizi, nanti jadi sesumpah. Atau dah memang sesumpah yang mahu bersumpah!


1 comment:

Anonymous said...

Rafizi ? Rafizi who ? Rafizi lembu ... Ooooooooooh . Siapa budak mentah ni ? Apa jasanya kepada agama dan bangsa ? Cuma pandai canang FITNAH .Balasan ALLAH di dunia lagi. Di Mahsyar nanti lagilah azab ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI