TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, June 23, 2012

PAS TAK ADIL DI JOHOR NI BARU BAB MAKAN!

Yang sibuk PAS jaja kat rakyat ialah bab adil. Tapi belumpun sempat memerintah lagi, pada 29 Jun ini PAS yang akan berkumpul di Johor Bahru dah menunjukkan ketidak adilannya. Belum apa-apa PAS dah pisahkan antara Melayu dan Cina. Belum apa-apa lagi PAS dah lebihkan kaum Cina. Kejadah apa PAS ni?


Korang tengok le perangai PAS ni, ada ke patut? Nak jamu orang Melayu dan Islam, dia buat cuma di perkarangan Projek Perumahan Rakyat aje, paling baguspun duduk le bersesak-sesak bawah khemah. Kalau dah jamu waktu petang, rasanya dapat le makan beehun goreng dengan karipap. Itu untuk penyokong Melayu dan Islam.

Tapi bila bab nak bagi Cina makan, PAS bagi makan kat restoran mewah. Bawak dia orang makan seafood! Apa?...ingat Cina aje tau makan sedap? Totok-totok PAS tak kecik hati ke?


Agaknya kalau PAs yang perintah nanti, Cina makan nasi, Melayu balik makan ubi kayu macam zaman Jepun dulu. Mungkin kalau nasib baik sedikit, dapat le agaknya makan bubur seminggu sekali.

Cuba tengok macam mana DS Najib turun Johor, Melayu, Cina, India, semua makan di tempat yang sama, tak ada bezanya! Sedarlah wahai totok-totok PAS. Dapat aje kuasa nanti, kamu dijual oleh Lebai-lebai tu.



5 comments:

Anonymous said...

Dalam pas memang dah lama ujud kasta.. tapi dah yang dok ikut tu bodoh2 dan buta kayu apa nak buat. kat sebuah kampung di penang setiap tahun akan ada dua kenduri korban, satu PAS dan satu lagi UMNO semua penduduk kampung dijemput hadir, kalau kita pergi nak makan kenduri PAS kena pandai2 lah sondol tak akan ada sesiapa yang nak mempelawa tamu yang hadir sebab dia orang hanya layan ostaz2 ja..tetapi kalau kenduri anjuran UMNO nampak aja tamu datang pasti akan kedegaran ayat"sila..sila" itulah perbezaan islam PAS dan islam UMNO. Islam UMNO penuh dengan kasih sayang, sentiasa rasa rendah diri dan selalu merasa kurang dalam ilmu agama tetapi islam PAS sentiasa rasa mereka arif dalam agama nampak orang lain kecik..ja!.mereka sebenarnya dah terjebak dengan sifat riak,ujub dan takabur yamg membawa mereka jadi munafiq. kita tak perlu hairan kalau mereka lebih mengutamakan orang kafir dari orang islam sebab hakikatnya mereka lebih cinta dunia dari akhirat. kalau kita amati betul2 kita akan nampak satu persatu perkara yang buruk2 yang akan mereka zahirkan bak kata Isa dawood, mereka dah tanam labu pahit bagaimana mereka nak tuai gandum yang harum.

Anonymous said...

setuju 1000%....

Anonymous said...

Kawe stuju benar 110%

Anonymous said...

Baru kini kisah sebenar diluahkan namun pada mereka yang taksub dan merasa lebih hebat, mereka tidak nampak gajah didepan mata.Kuman diseberang lautan nampak besar dan jelas....mereka ini mungkin terdiri dari orang orang yang telah tertutup hati....

usin said...

kalau puak pas terbaca posting ni, pasti ada yg tersentak "alamak, bodoh bangangnya aku. org cina makan sedap2 kt tempat mewah, parti aku sendiri jamu aku kt bawah kanopi makan bihun.." nanti kt ceramah, ustat2 yg ceramah tu akan kata jamuan ini ditaja dap johor!!!! hahahahaha org pas dilayan macam bangsat jer!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI