TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, June 22, 2012

PAKATAN KULAI SEMAKIN HILANG PEDOMAN


Status yang ditulis dalam FB puak Pakatan mengenai poster di atas berbunyi;
Kepada Semua Ahli Pakatan Rakyat Selatan Sudah Tiba Masanya Kita dapat Bersama-sama Makan Malam Bersama Pemimpin Pakatan Rakyat...!

Aku bukannya jaki depa nak makan kat restoran mewah. Lantak le depa ada duit. Tapi cuma terkilan sikit sebab ia melibatkan Parti Syurgaaa.

Korang tengok le package yang dijual tu, ada non halal dan ada halal. Korang bayangkan, table sebelah ada babi panggang dan table sebelah lagi makan siakap masam manis. Table sebelah ada jag penuh dengan bir dan table sebelah lagi jag penuh dengan jus tembikai. 

Bab lain table lain menu tu mungkin masih dikira ok lagi le gamaknya. Tapi menu tu kan datangnya dari restoran yang sama, dapur yang sama, apakah tidak mungkin ianya datang dari kuali yang sama?

He..he..he...demi Nusajaya dan demi Putrajaya, semua dibolehkan. Yang duduk kat table halal tu agaknya jeling tak kat table non halal tu?


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI