TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, June 22, 2012

PERSEDIAAN BOB LOKMAN SEBELUM CERAMAH

Al Ustazzzzz Bob Lokman ada cara tersendiri membuat persediaan sebelum memulakan ceramahnya. Baginya bila dah bercakap atas pentas PAS, bunyinya mesti pisss, baunya mesti pusss. Baru le orang PAS dengar ada umphhh. Nak tau apa persediaannya. Ha...tengok gambar kat bawah ni;


Itu sebabnya, yang keluar dari mulutnya, busuk-busuk belaka. Orang lain makan juga petai, tapi tak le sampai terus mengadap petai macam tu. Kalau tengok gaya tu, tangkai petaipun habis dikunyahnya.


2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

SOHEH said...

Kah...!! kah!! kah..!! kah..!!kah..!!kah..!!kah!!!!!!!! makan potai tigo papan?? yang baju putih tu soheh tak tahan bau eea.

Esepun goma potai ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI