TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, June 21, 2012

CIKGU MALA TAK JADI MASUK UMNO!!!


Dengar kabo, Cikgu Mala dah membatalkan hasratnya nak masuk UMNO. Cikgu Mala batalkan hasrat bukannya sebab dah berpuashati PAS dah tunaikan janji-janjinya, tetapi hanya kerana seorang pecacai PAS yang sesat.

Korang tengok kat status FB Cikgu Mala tu, seorang pecacai tegar PAS mengomen katanya masuk UMNO...hukumnya murtad. Terkejut monyet Cikgu Mala bila tahu hukum PAS tu. Terbeliak matanya. Terkedu Cikgu Mala bila diberitahu akan jatuh murtad ...terus tarik handbrake! Berkokok-kokok dan kabarnya juga esok Cikgu Mala akan berkokok bab masuk UMNO ni.

Sapa le agaknya Tok Guru Mamat ni? Inilah sikap kebanyakan totok PAS. Mereka banyak belajar hukum untuk menghukum UMNO, tapi bab lain mereka langsung tak tahu. Itu sebabnya kalau puak PAS duduk dalam bilik hotel berdua-duaan dengan bini orang pun tak salah, menolak kerjasama sesama Islam tetapi bersekongkol dengan kapir laknat untuk menjatuhkan kerajaan yang diterajui oleh orang Islam, tak salah! .....pandai PAS menghukum!


2 comments:

Tukang Komen said...

Agaknya Pas adalah sejenis mazahab terbaru kot.

Anonymous said...

kenapa maseh ada orang yg x tau bezakan antara agama dan parti politik?

PAS ADALAH PARTI POLITIK YG PENGIKUTNYA TERHAD KPD RAKYAT MALAYSIA SAJA.

SEMANTARA

ISLAM ADALAH AGAMA YG DIANUTI RAMAI OLEH PENDUDUK DUNIA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI