TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, June 18, 2012

SAMPAI HATI...POK NIK KATA MEK KELATE JAHIL


Alasan Pok Nik melarang wanita Kelantan dari menyertai Tilawah Al Quran semenjak 20 tahun yang lepas sangatlah mengaibkan wanita Kelantan. Betul ke wanita Kelantan sebegitu jahil, sampaikan auratpun tak tahu?

Dan benarkah selepas 20 tahun dipasak dengan ajaran Pok Nik, wanita Kelantan kini lebih baik dari wanita Kelantan dahulu? Kalau benar kenapa aku tengok ramai juga Mek Kelate yang tumpang kerja kat Johor ni, yang terlebih seksa dari seksi? Juga nak tahu juga, kenapa hanya setakat mewakili Tilawah aje yang dilarang tetapi yang berlumba-lumba jadi penyanyi dan pelakon dibiar sahaja? Atau Pok Nik yang malu untuk mengaku yang sebenarnya dia yang jahil dari wanita-wanita Kelantan yang comel molek yang rajin-rajin bertungkus lumus mencari rezeki di pasar?


2 comments:

Anonymous said...

dap telah berjaya menterbiah pas,

Anonymous said...

Muahaaaaaaaa rupa rupanya wanita-wanita Kelantan termasuk yang berpelajaran bodoh-bodoh belaka tak faham bab aurat (menurut Nik Aziz). Di kampung saya budak tahun 6 pun dah faham apa itu aurat......muahaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI