TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, June 20, 2012

SIAPA 2 ORANG KUAT MB JOHOR YANG NAK MASUK SYURGA PAS?

Menurut Din Pudu ketika berucap di Ledang (sini), kemuncak Himpunan Hijau peringkat Negeri Johor akan diadakan pada 29 Jun ini di Johor Bahru dan pada hari tersebut juga akan menyaksikan 2 orang kuat YAB MB Johor menyerahkan borang keahlian untuk ke syurga PAS. Siapa le agaknya 2 orang yang dimaksudkan itu.

Puas juga ditelek dan ditenung tentang 2 orang kuat yang dimaksudkan oleh Din tu. Namun tak nampak juga bebayangnya. Mungkin 2 orang kuat MB Johor tu ialah orang kuat yang kuat menyusahkan UMNO, BN dan rakyat. Tu yang menyebabkan tak nampak dek telekan aku. Kalau orang-orang yang sebegitulah yang dimaksudkan oleh Din Pudu, tak apa le, dengan segala hormatnya, aku persilakan PAS bela dan ternaklah 2 orang tu.


5 comments:

Anonymous said...

Perangai tegar PAS,, jangan orang kuat MB.. bini orang lagi disapu...

Udaaah Udaaaah lah tuuu bayor balik duit Tabong Anak Yatim Memali dulu baru citer politik...wey.

Hperancis

Tukang Komen said...

Jangankan orang kuat MB, kalau MB sendiri nak masuk pas tak jadi masalah pada Umno. Dah macam2 Umno alami namun kuasa politik tetap mentennnnn...

Anonymous said...

ala biasa laa...dah bersara,,,mula ngentam kerajaan...tapi dia harus ingat duit pencen yg dia terima tu, kerajaan yg dikeji, dicaci tulah yang bagi...bini pun dah tak ada...tak ada kerja lain la...boleh berkempen sepanjang masa,,, tahniah cikgu....

Anonymous said...

ALAH DIORG NAK JADI CALON SEGERA.PAS SUKAL AH CALON YG ADA PANGKAT ADA GELARAN...TU YG BERLUMBA LUMBA MASUK PAS.ARTIS PUN SAMA NAK JADI CALON PRU13.

Anonymous said...

MACAM AISHAH DAN BOB TU..DENGAR CERITA AISHAH CALON PAS KAT JEMPOL..BARU MASUK X SAMPAI SETAHUN DAH DAPAT JADI CALON

ARTIKEL HANGAT BULAN INI