TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, July 25, 2012

ALAHAI....POK NIK CAKAP HUDUD LAGI!!!


Ini entah kali yang keberapa untuk tahun yang ke 22, kalau tak silap aku, Pok Nik bercakap nak laksanakan hudud. Hudud Pok Nik ni dah bukannya hudud PAS lagi, tapi dah jadi hudud PRU. Hudud yang hidup dan kuat dilaungkan bila tiba musim pilihanraya. Entahlah, sama ada Pok Nik yang akan langkah mayat Kapai Singh, atau Kapai Singh yang akan langkah mayat Pok Nik dulu.


Udah-udah le Pok Nik oiiii, serah aje kat UMNO. UMNOpun dah berani nak buat hudud. Elok le pakat baik-baik dengan UMNO kalau betul nak laksana hudud, tentu tiada siapa yang kena langkah siapa. Bukankah elok pakat sama-sama Islam, dari asyik hari ini gah bercakap tentang hudud, esok lusa menikus dijerkah dek Kapai Singh.

Inikah yang dinamakan menikus?


8 comments:

Anonymous said...

Bila lah dia ni nak mati...

Anonymous said...

Hudud: Mesyuarat teknikal masih tertangguh

KOTA BHARU 18 April - Mesyuarat Jawatankuasa Teknikal Hudud kerajaan Pas Kelantan masih gagal diadakan sehingga kini meski pun telah ditubuhkan sejak Oktober tahun lalu.

Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Islam, Pendidikan dan Dakwah negeri, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah berkata, beberapa tarikh mesyuarat telah dicadangkan sebelum ini namun ditangguhkan kerana kesibukan Timbalan Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakub.

Menurut beliau, Ahmad yang juga Pengerusi Jawatankuasa Teknikal Hudud mempunyai pelbagai komitmen lain dan mesyuarat jawatankuasa itu hanya boleh diadakan dengan kehadiran Ahmad.

“Kita tidak bimbang sekiranya dikritik lambat mengadakan mesyuarat kerana pada asasnya Enakmen Kanun Jenayah Syariah (II) Kelantan 1993 sudah lama kita gubal dan sahkan.

“Apa yang tinggal sekarang hanyalah daripada sudut teknikal, maka tidak menjadi masalah jika ia mengambil sedikit masa,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Anonymous said...

Ada tak selama 22 tahun ni dia buat apa yang dia cakap? Ada?

Anonymous said...

sapa yg menikuihhh tu bro...

wa suspek nik aziz yg menikuihh tuu bila kene sergah dgn kapral...

muahahahaha......

Anonymous said...

lepas jadi tikus dia nak jadi lipas pulak...sembunyi dlm lobang esp lobang t**k...

Anonymous said...

alahai pak cik nik ajis, dh naik mual rasanya bila asyik dok dgr cakap psl pas nak laksanakan hudud ni....dr aku kecik smpai dh beranak pinak tak abis2 cadangan ini. Buat pak cik nik ajis & rakan2, kalau nak buat toksah asyik cakap saje, buktikan...panggil sidang dewan rakyat/parlimen kemudian bahas dan putuskan dlm dewan.

Nie asyik dok ckp tak abis2 letihlah nak dgr......aduhhhh.

Anonymous said...

PAS dari dulu hanya cakap & salahkan org lain serta memBANTAH je...
TAPI satu haram pun PAS tak buat apa-apa!!!!!!

go to h_ _ _ lah PAS!!!!

meluat tahap gaban dah !!!!!!

Anonymous said...

banyak CAKAP buat tak de......

lebih baik MATI!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI