TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, July 5, 2012

GUA NORMAL BEB....


Gua normal beb! ...dulu gua ingat gua paranormal. Gua ingat gua boleh hilang-hilang gitu. Gua ingat bila polis nak 'buckle' dengan gari, polis tak nampak tangan gua, tapi rupanya gua yang tak boleh test power nak lepaskan 'buckle' tu. Blow la beb! Lepas ni gua tukar nama la dari 'Uncleseekers' jadi 'Buckleseekers'.

Lagipun gua sebenarnya lupa, kalau dulu Sultan Johor tak pelawa tok gua settle kat sini, mungkin tok gua berdakwah kat Palestin. Kalau gua membesar kat Palestin, gua rasa paling baguspun hari ni, gua jadi pembaling batu kat tentera Israel dan gua jadi 'Marbleseekers'.



2 comments:

Anonymous said...

Anak sapalah jadi awek dia tu? Umur baya anak dia je. Samada dia bijak (klu dpt upah) atau dia bodoh (dah tua2 kena masuk penjara). Esok cucu2 dia pun malu sebab atok dia ada rekod penjenayah. Kalau nak jadi hero terkenal, buatlah kerja2 positif, baru dapat pahala. Dunia dan dlm kubur orang kenang. Kalau kat siam, dia ni dah lama gol. Apa sumbangan dia pada masyarakat? Cita sikit.

rakab said...

Bapaknya dulu pecacai buku politik putar alam !

Anaknya pulak bingai semacam!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI