TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, July 6, 2012

TAIK MENYANYI TEBAL LAGI!!!


A: Ok...sapa nak hadiah, sambung lirik lagu ni;
Hati membeku mengingatkan
Kata janji manismu... oh...
Ku dilambung angan-angan

....siapa nak sambung? Kakak tudung hijau tu, sila sambung,

P: Belaian kasih sayang suci darimu
Oh ustaz PASSS.


A: Pandai kakak....kompom pangkah PAS nanti.

Cehhhh, ingatkan masuk PAS, berdakwah buat kuiz sambung ayat Yasin ke ayat-ayat surah lazim, rupanya taik menyanyi masih tebal lagi. Pandai PAS didik Ecah!


6 comments:

Anonymous said...

patutlah orang pas tetap buta hati, dengar ceramah penuh dengan ilmu tak berguna sebab tu makin jadi tak berguna.

wahai orang-orang yang beriman jauhkanlah diri kamu dari pas, dekatkan diri kamu dengan AL-Quran semoga hidup kamu menjadi berguna didunia dan akhirat.

QalamQabut said...

Disebabkan lagu 'Janji ManisMu' inilah aku dituduh buat fitnah, nak menempelak PAS, nak memperlekeh ulama... Tak patut sungguh!!!
http://detikperubahan.com/2012/06/14/hadiahkan-pas1-untuk-tok-guru/#comment-1381

Anonymous said...

Kalau aku jadi muslimah pas, aku halau je artis2 yg sibuk nak ceramah nih. Apa, ingat korang pakai tudung je, dah boleh ceramah. Habis sebelum pakai tudung, korang bukan Islam ke? Masa tak pakai tudung, kenapa tak ceramah. Tudung tu tuntutan menutup aurat tapi akidah kita bergantung kepada amalan kita seharian.

1. Ada orang pakai tudung tapi dlm tudung pakai rantai salib.
2. Ada orang pakai tudung tapi tengah mengandung anak luar nikah.
3. Ada orang pakai tudung, suruh teksi hantar pergi pub. Dlm teksi boleh tukar baju tak cukup kain.

Aku cuma bersyukur, dlm UMNO takde gejala macam ni. Selagi ko Islam, pakai tudung atau tidak, dipersilakan semua boleh bercakap mengajak orang buat baik. Hidup jangan nak pura2 sebab Allah tak terima amalan kita.

Anonymous said...

sambung sikit...

'gejala' = ceramah artis pas

rakab said...

Kesiaaaan aicah!
pendek akal rupanya....

Anonymous said...

aishah gila babi, puih!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI