TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, July 22, 2012

HUSAM KECEWA!!!


Kecewa bebeno si Husam. ingatkan dia yang akan menerima  borang syorga Abby memandangkan dia tahu bahawa pada hari tersebut Pok Nik memang kepenatan macam nak putus nafas dah.

Rupanya di saat-saat akhir, dek kerana Abby, Pok Nik gagahkan juga hadir. Pok Nik tak bagi can kat Husam. Bukan setakat hadir dan terima borang aje. Korang tengok le kat gambar tu, bukan main jeling dan senyum lagi Pok Nik jual hensem. Kesian Husam, telan air liur memandang lantai aje!

Bagus le tu, Ketua Penerangan PAS, Tuan Berahim juga mengakui bahawa artis mampu memberi kelebihan dalam mencorak lanskap politik. Aku harap artis-artis ni nanti jangan le ajar Lebai-lebai PAS ni berlakon pulak! Atau memang Lebai-Lebai PAS ni perlukan ilmu berlakon untuk menutup segala kelemahan diri masing-masing menjelang PRU 13 nanti, maklumlah, kalau berjanji, dah macam-macam mereka janjikan, maka kalau tak dapat tunaikan kena le berlakon. Berlakon adegan sedih-sedih gitu!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI