TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, July 2, 2012

PATUT LE DEPA SUKA KAT CHINADOLL


Amacam? ...cun tak amoi ni? Kalau ikut pada mata jantan, rasanya semua akan kata cun. Tapi bukan senang nak dapat macam ni. Gambar ni aku ambil dari Xinhua, suratkabo China. Sebelum dia jadi amoi secun gambar di atas, dia terpaksa melalui rupa yang di bawah ini.


Nak tahu mengapa? Korang tengok le gambar-gambar kat bawah ni dan baca penjelasannya. Akhirnya korang akan tau, patut le ada yang suka bebeno dengan Chinadoll. Sebabnya...kat bawah nanti.

Mula-mula jumpa doktor.
Periksa kesihatan. Sihat ke tidak? Layak ke tak layak?
La...jantan rupanya...tukar jantina! Proses buat tetek.
Mula pembedahan.
Buang anunya...buat anu baru.
Selepas gambar kedua. Proses penyembuhan, hampir nak keluar wad.

Selepas sembuh dari proses pembedahan, segala bengkak dan jahitan dah sembuh, maka dapat le rupanya seperti "amoi" kat atas. Tu yang ramai kata cun tuuu! Jadi bab ada yang suka bebeno dengan Chinadoll, mungkin sebab 2 in 1. Ha...ha...ha...korang agak gambar "amoi" kat bawah ni, dia pun lalui proses yang sama tak?



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI