TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, August 17, 2012

AWAS YB AYOB, CIKGU MALA DAH MAIN BUAI DI DUN KEMELAH


Buai laju-laju,
Lepas minum Eno;
Pakai dua baju,
Luar PAS dalam UMNO.

He...he...he, makin jinak Cikgu Mala kat kawasan YB Ayob. Dulu dia ni bertanding kat DUN Tenang, tapi dah dekat-dekat nak raya ni sibuk pulak menabur budi kat DUN Kemelah. Ni dia main buaipun kat DUN Kemelah.

Ni memang nak buat jasa kat orang Kemelah ke atau saja-saja cuba nasib kot-kot dapat terserempak dengan YB Ayob? Awas YB Ayob! ...macam ada apa-apa aje tu! Kesian kat orang DUN Tenang yang dia dah tabur janji dulu. Handsome dan power juga YB Ayob ni. Selamat Hari Raya YB!

Tabur budi di DUN Kemelah


3 comments:

Anonymous said...

boleh goooo lagi cikgu mala ni ... AMboi steady la Din PADURAYA

Anonymous said...

Jgn bawa MALApetaka kat DUN KEMELAH dan negara dah la ck MALA yeee....dah aman dan damai negara apasai xbrsyukur lagi????

Anonymous said...

Felda Kemelah tempat Cikgu Mala mengajar berbelas tahun lamanya.. .DUN Kemelah tu,kawasan kediaman ibu dan bapanya.Rasanya sekarang , dia merupakan pengundi di situ sebelum persempadanan pilihanraya yang sebelum itu dia mengundi di DUN Tenang.Tentulah dia dah dikenali...Tentulah dia ingin menjiwai denyut nadi kesusahan rakyat di tempatnya,lebih- lebih lagi di bulan Ramadhan...Apa salahnya dia berbakti kepada penduduk di tempat kediaman keluarganya?Tak baik kita buruk sangka..Cikgu Mala dah ada suami dan keluarga juga 3 orang cahayamata.Dia tak pandang kat YB Ayub tu...Lagipun kan suami dia lebih 'handsome' daripada YB Ayub ?Buang masa tengok blog ni dan dan kelakar je dengan statement ni.....

ARTIKEL HANGAT BULAN INI