TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, August 17, 2012

USTAZ NASHA DI"IKAN BILIS"KAN KARPAL


Angkat cawanpun dah tak larat, tapi masih nak saman menyaman. Terbaru, Karpal akan memulakan saman terhadap Ustaz Nasha ekoran dari kenyataan Ustaz Nasha bahawa Karpal menentang hudud dan Islam.

Karpal kata Ustaz Nasha kejam. Kat mana kejamnya, tak tahulah. Karpal begitu yakin yang kenyataan Ustaz Nasha tidak mendapat sokongan PAS dengan mengatakan bahawa Ustaz Nasha hanyalah "ikan bilis" dalam PAS.

Bagaimana dengan penyokong PAS? Begitu kejam Karpal melabelkan Ustaz Nasha yang dah banyak berjasa kepada PAS sebagai "ikan bilis". Apakah penyokong PAS hanya akan berpeluk tubuh sahaja dengan penghinaan tersebut? Apakah pemimpin PAS yang lain ada keberanian untuk berdepan dengan Karpal dan membela serta menyokong Ustaz Nasha?

Inilah masanya penyokong PAS untuk menunjukkan bahawa mereka menyokong cendikiawan Islam dan memperbetulkan kembali kesilapan mereka memberikan tempat Ustaz Nasha kepada Mat Sabu. Akar umbi PAS kena tunjukkan bahawa Mat Sabu menang kerana undi perwakilan, tetapi Ustaz Nasha masih di hati penyokong akar umbi. Kita tengok SINGHa menentang "ikan bilis".


4 comments:

Anonymous said...

aku dah tak dak apa nak harap dari pas nihh....

Anonymous said...

Aku pasti pemimpin2 n penyokong pas akan menjadi bisu ttg kenyataan karpal

Anonymous said...

selamatkan ustaz nasa dari kafir laknat, takkan nak berdiam diri, mana kawan kawan pas, pemuda berlagak sombong kuat masa bersih 3, mana mat sabu, mana hadi,mana tantawi, bersuara lah kamu.

Anonymous said...

masalahnya ustaz nasha hanya keseorangan dalam isu ini. puak ulamak pas pun menyokong tuan guru kapal sing bahkan mereka mempersoalkan gelaran kafir harbi yang diberi kepada pimpinan dap. tentunya puak ulamak di dalam pas amat meyanyangi pimpinan dap seperti kapa; sing kerana ketegasan kapal sing menyatakan bahawa malaysia bukan negara islam. pastinya puak ulamak di dalam pas cinta kepada ronie liu yang mempertahankan tindakan gereja dumc memurtadkan umat islam, pastinya puak ulamak di dalam pas sayang kepada teresa berkokok kerana cita-cita teresa berkokok mahu jadikan negara ini sebagai negara kristian. ustaz nasha akan keseorangan di dalam hal ini dan aku amat yakin. bagi membantu ustaz nasha maka aku cadangkan oang islam pkat-pakat buat report polis yang bersetuju dengan kenyataan ustaz nasha bahawa kafir harbi ini amat bencikan islam. jangan sekali-kali harapkan puak u=yang dok ada di dalam pas itu. dan jangan harap sama sekali yang puak ulamak di dalam pas akan mempertahankan ustaz nasha. ustaz nasha akan ditimbus hidup-hidup di dalam pas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI