TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, August 5, 2012

INILAH PAS!!! SERONOKNYA DIA....


Gambar di atas menunjukkan betapa teruknya mentaliti puak PAS. Walaupun jelas, melukis grafiti pada tiang sebuah pangsapuri itu merupakan satu perlakuan yang merosakkan serta mencacatkan pandangan, mereka masih boleh gembira kerana mesej grafiti itu menyokong parti mereka.

Agaknya kalau lambang parti mereka dilukis dibontot lembu sekalipun, mereka akan suka!


6 comments:

Anonymous said...

Broooo....jgan lupa bro...
Jangan dikatakan dibontot lembu,di boooontot babipun sekali kalau difatwakan oleh TG diaorang jangan kata kan dilukis,dibela malahan dijulang lg mengalahkah membawa beruk panjat kepala.
Begitulah mentaliti penganut Pas Harami.

Anonymous said...

moga bangsa melayu pupus! bukan kerana doa bangsa lain tapi kerana bangsa melayu tiada hati perut untuk berdamai walau mengaku berugama islam kerana ugama islam yg aku anuti mewajibkan umat islam bersatu!

Anonymous said...

nak tunggu melayu jadi minoriti & merempat di tanahair sendiri baru nak bersatu kot?

rakab said...

Kau orang nak tau tak?
Ada seorang ustaz Pas tu, kat bendera Pas pun dia bagi salam !

Memang taksub gila !!

Anonymous said...

Mentaliti macam tu biar la terus bersama PAS kalau dok dengan BN pun susah mau jaga bro..!!

QalamQabut said...

Awat kalut sangat ni???

Betoi la pendapat lebai tu... Kalau sokong PAS, rait dalam bulatan putih tu. Kalau benci sangat dekat BN pangkah bagi clear masa mengundi nanti.

Sebar2kanlah gambar klasik ni biaq semua orang PAS tak silap.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI