TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, August 5, 2012

TAZKIRAH APA NI MAT SABU???


Mat Sabu beri tazkirah? Dengar saja aku dah macam tak percaya yang Mat Sabu boleh beri tazkirah. Bila aku tengok banner menjemput orangramai mendengar tazkirah Mat Sabu, bertambahlah yakin aku, akan berlakulah umpat keji dalam bulan Ramadhan yang mulia ini. Apa tidaknya, korang rasa sesuai ke tajuk tazkirah Mat Sabu di bawah ini?



2 comments:

rakab said...

Dalam bulan Ramadan ni nampaknya Mat Sabu cuba nak berlagak alim dengan berlindung disebalik istilah tazkirah.

Kau berserban dan berjubah pun muka kau tetap serupa bintang tiga jugak !!

sedap mah...

Anonymous said...

tajuk tazkirah pun dah macam nak memaki, fitnah, umpat dan macam2 ada...yg nak bagi tazkirah pun dah tau dah sikap dia...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI