TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, August 8, 2012

TU LAA....LU GARANG SANGAT!!!


Korang tengok gambar di atas, korang kenal tak binatang apa tu? Inilah akibatnya kalau terlalu garang dan nak tunjung garang. Binatang kat atas tu ialah seekor anjing yang kononnya garang. Bila tengok seekor landak datang nak tumpang minum di kolam dekat rumah tuannya sebab keadaan sekitar yang mengalami musim kontang, anjing tu cuba nak menghalau landak tersebut.

Akhirnya anjing tu dapat habuannya dari landak tersebut. Tak tahulah samada anjing tu dapat habuan kerana sifat kedekutnya ataupun kerana sifatnya yang kuat menyalak?

Diberitakan, lebihkurang 500 duri landak telah tertusuk ke bahagian muka dan kaki anjing tersebut. Maka kalau anda kedekut, hanya tahu meminta dan tak mahu memberi, jangan kuat menyalak, nanti anda senasib dengan anjing tersebut! Nasib baik duri-duri tersebut dapat ditanggalkan, tak le hodoh sangat.



2 comments:

rakab said...

Aku tengok muka anjing tu rupa Mat Sabu pulak !

Boleh gitu ??
heheheheee...

Anonymous said...

Aku kesian kat landak tu .. macamana ropanya kalau dah dekat 500 duri landak terbang kat si anjing mau togel agaknya yek..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI