TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, September 1, 2012

BIASANYA TAILONG YANG MAIN DENGAN CAT MERAH NI


Bas mewah Pakatan disimbah cat merah? Orang marah dengan Pakatan ke, marah dengan Khalid Gagap yang biayai bas ni? Biasanya yang main dengan cat merah ni cuma tailong sahaja. Mungkin tailong marah dengan Khalid sebab ada hutang air percuma yang tak dibayar lagi dah sponsor pulak bas mewah.

Seperkara yang musykil tentang gambar bas mewah ni ialah, kalau anda perhati di sudut bawah sebelah kiri, seperti ada "trade plate" iaitu plate yang digunakan oleh peniaga kenderaan untuk membawa kenderaan-kenderaan mereka yang masih tidak mempunyai cukai jalan. Betul ke itu "trade plate"? Kalau betul, apakah bas tersebut masih tidak mempunyai cukai jalan? Harap ada penjelasan dari mereka yang mengetahuinya.


3 comments:

Anonymous said...

Trade- plate hanya boleh dipakai untuk sesuatu kenderaan untuk tjuan pendaftaran sesebuah kenderaan baru .Kenderaan hanya boleh digunakan untuk buat pemeriksaan ke puspakom untuk pengesahan enjin ,casis dan mengikut specikasi yang telah ditetapkan dalam design yang telah diluluskan untuk tujuan pendaftaran.

Anonymous said...

Itulah kalau kepentingan rakyat dibelakangkan dan kepentingan parti diutamakan , rakyat sudah hilang rasa hormat kepada pemimpin yang tak berotak tapi bernafsu nak menjadi pemimpin, kalau inilah ciri-ciri pemimpin yang hendak dijadikan pemimpin negara alamat menangis air mata darahlah.........

Anonymous said...

padan muka kau setan!!! ingat majoriti rakyat sokong kt pakatan kencing rakyat!!! memalukan sekali!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI