TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, September 4, 2012

CIKGU MALA DAH KEHABISAN MODAL?


Kerana gaya yang mengalahkan wakil rakyat, walhal belumpun bergelar YB, Cikgu Mala terpaksa memaparkan semula muka kalender 2012nya walaupun sekarang dah masuk bulan September.

Paparan dalam FB Cikgu Mala ni bukannya sebarang paparan, tetapi kerana tertera dikalender tersebut  2 nombor akaun untuk memohon sumbangan Dana Perjuangan!

Maka kepada totok-totok PAS tu, paham-paham aje le. Sumbang-sumbang le modal untuk Cikgu Mala bergaya macam YB. Kalau banyak sumbangan, kurang-kurangnya bangga juga Cikgu Mala nanti memaparkan kat dinding FBnya gambar-gambar kononnya dia yang menyumbang kepada orang-orang kampung.


3 comments:

Anonymous said...

bakal yb minta derma ... rakyat marhain bagi. duit derma bakal yb guna untuk sara keluarga, belanja untuk kegunaan politik bagi menaikan imej bakal yb, pergi ceramah sana sini ... minta derma lagi ... rakyat marhain derma lagi ... bakal yb jadi calun ... menang pru kalu ... jadi yb ... tetapi teruskan ceramah sana sini dan minta derma ... duit gaji yb simpan buat beli harta serdak untuk keluarga ... silap-silap duit derma tu beli kerata ferari macam ada ustaz kereta ferari ... rupanya mewah gak dengan kutipan duit derma nih ... sampai buleh beli kereta ferari ...

Megat Alam Gempita said...

hahaha...Teman tak sabar nak lanyak Cikgu Mala ni lagi seperti mana skuad Teman lanyak beliau semasa PRK Tenang dulu.

Negara Berkebajikan...hahaha macam gampang jer bunyinye...kebajikan untuk Cikgu Mala yang tak der pendapatan dah. Kerja kat KFC je la tak pun suruh suami dia buat bisness jual surat MC sepital kerajaan.

Anonymous said...

malang!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI