TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, September 12, 2012

JELAJAH MERDEKA RAKYAT DIANCAM JIKA KE JOHOR?

Aku rasa nak tergelak bila baca berita yang Nuwar mendakwa bahawa pengawalnya menerima ugutan berhubung kunjungan PKR dengan program Jelajah Merdeka Rakyat ke Johor. (sini)


Apa tak tergelaknya, menurut Nuwar pengawalnya menerima ugutan melalui panggilan telefon dan pemanggilnya memberi amaran dengan berkata, "Hello bro, sampai Johor, aku tunggu kau dengan pistol".

Kalau nak temberang tu agak-agak le sikit. Kalau dah sampai tau nombor telefon si pengawal tu, tentunya suku sakat dari PKR juga. Dan kalau dah dapat bercakap dengan si pemanggil, apa lagi, repot le dengan polis, tentu pihak polis akan dapat mengesan dari mana panggilan tersebut dibuat.

Tak payah le ko nak cari simpati Nuwar hoi! Orang Johor memang majoritinya meluat dengan ko. Yang berduyun datang masa ko turun Johor berceramah tu, bukannya anak Johor, tapi perantau yang tak sedar diri yang menumpang cari makan kat Johor!

Dan kepada yang terasa ada keinginan untuk hadir dalam ceramah Jelajah Merdeka Rakyat Nuwar, korang pikir le dua tiga kali. Silap-silap yang telefon pengawal Nuwar tu bukannya nak tembak pengawal tersebut tapi suku sakat PKR juga yang nak supply pistol kepada pengawal tu supaya boleh beraksi! Aku kali ni memang le tak berani nak tengok atau dengar ceramah Nuwar lagi, takut ditembak!!!....anak kecik-kecik lagi.


2 comments:

Anonymous said...

Johor tetap BN!!

Anonymous said...

Yes! Hidup umno selamanya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI