TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, September 12, 2012

NAK TAU APA YANG INGIN DILIHAT OLEH PUTERA WILLIAM NANTI?


Ada perkara yang menarik yang mahu dilihat oleh Putera William dan isterinya Kate yang akan berkunjung ke Malaysia selama 3 hari bermula 13 September ini. Perkara tersebutlah yang membuatkan dia dan isterinya akan melakukan kunjungan ke Lembah Danum di Sabah.

Nak tahu tak apa benda menarik yang Putera William nak tengok? Berita ni aku dapat dari DailyMail. Ni dia, aku sendiripun baru tau akan kewujudan makhluk ni. Tapi bila aku tengok betul-betul makhluk ni, macam ada iras-iras dengan satu makhluk lain, tapi dimana ya pernah aku nampak? 

Nama menatang ni ialah babi berjenggoat



1 comment:

Anonymous said...

Kalau nk nengok binatang mcm tu, selalu pergi dgr ceramah malam2.
Tapi ikut nasib jugak, kekadang 2 ekor, kekadang 3 ekor naik pentas.
Kalau nasib baik boleh nampak sehingga 5 ekor naik pentas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI