TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, September 12, 2012

YANG PIJAK, YANG KENCING DAH DICARI, TAPI JANGAN LUPA....

Perbuatan menghina pemimpin memanglah tak dapat diterima. Yang memijak gambar PM, dahpun dipanggil oleh pihak polis. Sementara yang mengencingkan gambar pemimpin pembangkang, kini sedang dicari oleh pijak polis. 


Tak kiralah, samada pemimpin kerajaan atau pemimpin pembangkang, masing-masing ada pemujanya, ada yang menyanjungnya. Menghina pemimpin bererti cuba mencari pasal.

Namun begitu, ada satu lagi perbuatan yang sangat menghina pemimpin. Kalau yang dah ditangkap, setakat memijak gambar, yang dicari setakat mengencing gambar, bagaimana dengan yang satu ini?




Ha...ha...ha..., yang ini kabonya lagi kurang ajar. Dia bogelkan pemimpin sampai dikuda-kudakannya. Kabonya pemimpin Anugerah Tuhan yang dibogelkan. Tak ada ke yang nak repot suruh polis cari minah ni sampai dapat?


2 comments:

Anonymous said...

Bukan susah nak cari & jumpa. Penjenayah paling licik pun terjumpa. Inikan amoi jenis ni. Sua duit, bukak le mulut2 pemberi maklumat. Tapi dah depa nak buat glamour, buat2 le susah nak jumpa atau dah jumpa pun. . ...

ajai62 said...

Assalam Bro

Asyik yang berok2 dan kera aje yang ditangkap... Orang Hutannya bila lagi... biasalah orang yang jadi kepala selalu terlepas... yang tertangkap orang yang di hujung ekor kepalanya... Bosan Bro

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI