TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, September 25, 2012

JET NUAR BERAHIM DISIMBAH CAT MERAH?

Ha...ha...ha...memang sial Nuar Berahim ni. Tak tidur malam aku dibuatnya. Puas aku fikir, apa le agaknya yang dijanjikan kepada tuan punya jet tu sampai begitu bermurah hati bagi pinjamkan jet kepadanya. Nak pinjam motorsikalpun susah woo, inikan pulak jet! Kalau setakat janji, kira ok juga sebab puak Pakatan memang tak akan tepati janji. Yang bimbang ialah belum jadi PM lagi dia dah cagarkan kita rakyat jelata ni!


Lepas Subuh baru dapat lelap mata. Itupun sekejap aje dah terjaga. Jaga terperanjat. Sebab macam dapat berita jet Nuar disimbah cat merah. Mimpi tuuu. Ya, Nuar memang suka buat kontolbesi dengan isu cat merah. Tapi aku yakin, jet tu tak akan disimbah dengan cat merah. Sebabnya ialah kawasan-kawasan airport kat Malaysia ni, yang jaga majoritinya ialah orang UMNO dan BN. Orang UMNO dan BN tak akan buat kerja gila tu. Pasti jet akan selamat dan Nuar tak akan dapat untuk menagih simpati dengan isu cat merah. Kalau dulu bas mewahnya kena simbah cat sebab keliling bas tu dikawal oleh pecacai Pakatan. Depa memang suka main cat, sebab dulu sekolah tak puas main kaler-kaler.



2 comments:

Anonymous said...

Lepas ni kata jet dia kena sabotaj pulak...tak pun tuduh airport tak kasi mendarat jet dia......

Yang hampir pasti....kalau tak boleh blah politik nanti ....senang nak chabut....

Pergh gua sendiri tak sangka dia dah ready jet....sindiri mau ingatla....sayangnya puak-puak barat kat dia ye

Anonymous said...

jap kata pinjam..jap sewa...jap apa pula?.....yg pasti bohong kat penyokong kata duit takder perlu pungut derma utk pru.....rupanya pemimpin bermewah tahap dewa tak perlu disanggah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI