TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, September 21, 2012

LAA...NIK AJIS PUN PANDAI PIJAK GAMBAR?


Patut le bab pijak memijak gambar ni kerap berlaku kat puak Pakatan. Rupanya Nik Ajispun pandai pihak gambar (sumber).

Kalau setakat pijak gambar orang luar, kesannya tak seberapa. Berani ke Nik Ajis pijak gambar Ngeh Koo Ham? Kalau berani, baru le ada kelasss! Dan kalau nak lagi kelas, tak payah le langkah mayat Karpal Singh, cukup le dengan langkah dan injak-injak gambarnya sahaja.



6 comments:

dinturtle said...

Menarik nih ! Nik Aziz marah kalau pijak gambar pemmpin ....hmmmm mungkin hukumnya harus kalau pemimpin oversea ?

Kalau dikata harus sebab pemimpin kafir, jem jadinya !

Saya tumpang sebar malam nanti ya

Anonymous said...

Nik Aziz ni lupa kot. Nanti Anuwar Marah. Awat dok pijak bendera pak penakan dia. Kan Anuwar tu anak penakan yahudi.

Anonymous said...

sib baekk dia tak pijak ekor serban dia yg melelehh....

putrarahman said...

Nik Aziz masuk 'perangkap'. Takleh nak elak dah.Terpaksa jugak pijak.

Sedare, blog sedare dah saya link dalam blog saya, boleh link blog saya dalam blog sedare.

www.putrarahman.blogspot.com

mohd. natar said...

... mungkin dia tak perasan kot.

Mungkin dia ingat yang dipijaknya itu adalah carpet atau permaidani yang bercorakkan gambar dan bendera.

Bukankah sekarang ini macam macam reka-bentuk corak dah ada dan macam macam perkara boleh berlaku.

Misalnya memperlekehkan kebesaran junjungan nabi Muhammad SAW. Kalau itu pun dia boleh lakukan maka tidak mustahil dia sanggup memijak bendera dan gambar pemimpin dunia.

Itulah Nik Aziz Nik Mat, Mursyidul Am PAS ...

Anonymous said...

tiada nilai diri? betul tak.bagaimana sekiranya orang pijak gambar kita atau mak bapak kita?.tok sah buat pekara-pekara yang keji.inilah yang digelar kurang maruah.malu!..malu!...malu!..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI