TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, October 25, 2012

ABBY DATANG SOKONG,DERIH BERSEMANGAT


Punya bersemangat si Derih ni nak menunjukkan kejantanannya depan Abby, kesian pulak aku tengok. Menurut Harakah, mereka ni berdemo depan Wisma MCA sebab bantah Soi Lek. Kiranya semasa bantahan tu si Derih la jadi hero.

Apa yang nak aku komen kat sini ialah mengapa cuma 200 orang aje yang hadir bantah? Kenapa bukan 2000 atau 20,000 pengikut PAS yang berdemo? Bukankah sebelum ini, terutamanya dalam bab BERSIH, PAS mampu mengumpulkan puluhan ribu orang?

Kalau nak diikut kepada urutan hudud di Malaysia ini, PAS sepatutnya bukan mengumpul 200 orang, patut PAS mengambil tanggungjawab mengumpul 200,000 orang! Sebabnya sangat mudah. Hukum Islam dipermainkan dan dihina oleh kapir laknat hanya kerana politik PAS yang menjual agama dengan janji melaksanakan hudud untuk meraih undi. Mana janji PAS? Walaupun pernah menguasai sepenuhnya DUN Kelantan dengan iklan hududnya, tetapi sehingga hari ini mana hududnya? Inilah akibatnya kerana PAS boleh bermain dengan janji hududnya, sehingga 22 tahun tak terlaksana seolah-olah PAS sendiri takut untuk melaksanakan janjinya menegakkan hudud. Kalau PAS yang menjanjikan hududpun takut, maka si kapir lagilah takut!


2 comments:

Anonymous said...

Low Class punya mangkok semua ni.

Anonymous said...

low class punya mangkok jamban semua ni.....DAP dah lama perlekeh hudud, tak pula mangkok mangkok jamban ni ber demo depan pejabat DAP atau dalam kandang DAPigs...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI