TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, October 25, 2012

MAKIN TUA MAKIN CELAKO, CELAKO, CELAKO


DAP baru tepuk meja aje, seronoknya Nik Ajis bukan kepalang. DAP tepuk meja bukannya sebab bela Islam, tapi sebab nak bela Nik Ajis. Baru sekali DAP tepuk meja, habis Nik Ajis lupa kepada segala apa yang telah dibuat oleh UMNO kepada meninggikan syiar Islam di Malaysia ni. Celako, celako, celako....


Apa jasa DAP dalam meninggikan dan membela syiar Islam kat Malaysia ni? Cuba listkan. Tapi kalau aku nak senaraikan apa yang dah UMNO buat, rasanya sampai Asar nanti pun tak habis lagi aku menaip. 

Sedarlah Nik Ajis, kalau bukan UMNO yang jaga Islam, silap-silap hari ini PAS tak boleh guna nama Parti Islam Semalaysia. Maka apa yang ada pada hari ini janganlah mudah digadaikan hanya kerana setakat tepuk meja di Parlimen. Kalau rasa dah tak boleh fikir dengan waras sebab dah tua, sempena Eiduladha ni, korbankan sendiri diri tu daripada jawatan yang ada dari menyanyah tak tentu pasal.


3 comments:

Anonymous said...

Kalo DAP gosok telor n ajis pulak mau ari neh gak n ajis umumkn bhw hny ahli2 DAP yg layak menggantikan n ajis sbg MURSIDOL amPAS...

muahahhahahahhahahahah

Anonymous said...

babi tua Pas dah bersuara dah tu..hahaha...celako lah kau n.ajis x 44kali..mamposlah kau tua kutok..ptuiihh!!!!

Anonymous said...

Semakin tua kutok semakin Jahanam, Jahanam, Jahanam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI