TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, October 21, 2012

DAKYAH DAP ADALAH DAKYAH SINGAPURA

Amoi ni, kesemua keluarganya cari makan di Singapura. Cuma maknya aje yang jadi guru mengajar di Johor. Katanya Malaysia tak selamat, kenapa tak pindah aje ke Singapura? Apa kena mengena PRU 2008 dengan keselamatan di Johor? Sebelum PRU 12 dan selepas PRU 12, Johor masih lagi ditadbir oleh kerajaan BN.


Nak cakap tu patut-patut le. Jangan malukan orang Kulai, terutamanya Cina Kulai. Cina Kulai yang duduk dan cari makan di Kulai, semuanya bagus-bagus. Yang kurang ajar ialah Cina Kulai yang cari makan di Singapura. Kononnya mereka ada lebih sikit duit.

Jangan jual dakyah murah. Mak dia yang tak kasi dia balik Johor tu pernah ke kena rogol? Dan kalau tengok muka amoi ni, rasanya cuma Nuar Berahim aje yang berselera. Aku cadangkan kat amoi ni, kalau dah tahu Malaysia terutamanya Johor tak selamat, lebih baik pindah dan duduk di Singapura dan nanti boleh bukak blog seks macam dua lagi budak Cina yang belajar kat Singapura tu. Kalau dah terkenal seantero dunia dek sebab blog seks tu, tentu akan lebih mudah untuk berkempen untuk DAP. Tak ke gitu?


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI