TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, October 8, 2012

JANGAN IKUT PEMIMPIN BINGAI DAN BAHLOL


Kenapa dikatakan bingai dan bahlol? Apa tak bingai dan bahlolnya, rakyat Pengerang dah buat kenduri, dah seronok dengan kerajaan BN yang sudah menunaikan janjinya kepada penduduk Pengerang dengan membayar pampasan yang sepatutnya mereka terima.

Orang Pengerang dah seronok mahu menikmati pembangunan dan bakal menghuni disebuah perbandaran baru yang serba lengkap tetapi masih lagi menerima tiupan bayu laut di Tanjung Sepang.

Duit dah mereka terima, perbandaran baru mereka sedang rancak dibangunkan, tetapi pemimpin puak pembangkang masih lagi bertekak. Itulah yang dikatakan bingai dan bahlol. Seorang bingai dan seorang lagi bahlol. Dua-duanya mahu meracuni pemikiran rakyat agar projek ekonomi berskala tinggi untuk kemakmuran dan kesejahteraan anak cucu dimasa akan datang tergendala. Perjuangan puak yang bingai dan bahlol ini ialah bukannya untuk kesejahteraan rakyat, tetapi perjuangan mereka ialah menggagalkan apa-apa jua yang bakal memberi manfaat kepada rakyat teramai. JANGAN SOKONG MEREKA JIKA MAHU MELIHAT ANAK CUCU KITA HIDUP AMAN, MAKMUR DAN SEJAHTERA.




No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI