TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, October 28, 2012

LEMAH???


Mazlan Aliman menerusi posting di FBnya berkata, Ahli Parlimen Tenggara, Dato' Halimah Sadique dan ADUN Pasir Raja, Dato' Dr Adham Baba terlalu lemah dan tidak berperanan sebagaimana yg sepatutnya. Apa yang lemahnya?

Ini berkaitan dengan projek naiktaraf jalan kampong Sg Telor yang terbengkalai. Orang PAS ni kalau mengambil kesempatan memang handal. Sebab apa aku kata ambil kesempatan?


Mereka dah tahu projek ini akan berjalan semula dalam masa 3 bulan. Maka mulalah mereka sibuk kononnya mereka yang prihatin dan bila projek berjalan semula nanti, mereka akan menuntut kredit kononnya itu atas sebab perjuangan mereka.

Walhal selama ini, MP Tenggara sampai usulkan masalah ini di Parlimen, bawak TV3 dan bermacam ikhtiar lagi. ADUN Pasir Raja juga dalam setiap mesyuaratnya tidak pernah ketinggalan dengan masalah jalan Kg Sg Telor ini.

Masa belum nampak bila projek ni nak berjalan semula, mana pergi muka PAS. Kenapa sekarang baru sibuk? Kalau betul dah empat kali melawat, kenapa baru sekarang nak hasut orang kampung repot polis?

Sudahlah Lan, kalau ko kata Tok Limah dan Dr Adham lemah, aku cabar ko agar bertanding di Tenggara pada PRU 13 nanti. Kalau ya pun nak berpolitik, ko kena ingat, tugas wakil rakyat bukannnya menyelia projek. Kalau nak menyalakpun, ko pergilah menyalak kat JKR. Kumpul dua tiga ribu orang, duduk depan pejabat JKR. Yang bagi projek dan luluskan bayaran, bukannya wakil rakyat. Bengap tak boleh diajar!


2 comments:

Anonymous said...

bodoh punye aliman!

usin said...

lama dah dia tu bengap dan sengal tp still bg peluang kalau berani, bertanding di tenggara!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI