TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, October 27, 2012

MAZLAN ALIMAN AKAN BERTANDING DI TENGGARA

  
PAS Johor menerusi Pesuruhjaya PAS Johor telah berkata bahawa mereka akan bertanding di 30 dari 56 kerusi DUN Johor pada PRU 13 nanti. Perghhh, macam konfiden aje MB Johor akan datang dari PAS. Tapi kenapa 30 aje? Pada PRU 12 yang lepas, UMNO bertanding di 34 kerusi dan menang 32 daripadanya. Kalau kurang dari itu, bagaimana PAS nak ganti UMNO?


Dah le gitu, kerusi Parlimen, PAS cuma berani bertanding di 8 kerusi aje. Sedangkan sekarang UMNO mewakili 16 kerusi Parlimen!

Kenapa PAS tak mahu ambil lebih dari UMNO? Kerusi-kerusi yang UMNO wakili itupun dah tolak beberapa lagi kerusi popular UMNO yang dah disedekahkan kepada ahli komponen BN.

Nampak sangat PAS cuma nak mengacau undi Melayu untuk UMNO sedangkan mereka sendiri masih belum punya keyakinan yang cukup untuk menggantikan UMNO.

Kalau mana-mana ahli PAS yang marah dengan kenyataan aku ini bahawa PAS cuma nak kacau undi Melayu, maka aku cabar ahli-ahli PAS agar mendesak supaya Mazlan Aliman bertanding mana-mana kerusi dalam Parlimen Tenggara. Kalau PAS yakin, mengapa tidak?



No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI