TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, October 30, 2012

NIK AJIS CUMA MB UNTUK ISLAM SAHAJA

Akhirnya Nik Ajis berbunyi juga untuk menegakkan benang basahnya berkaitan dengan petikan video lamanya yang menimbulkan kemarahan MCA yang didakwa ada menyebut bahawa wanita patut dirogol jika tidak menutup aurat.

Dari petikan yang aku kutip dari MKini, Nik Ajis berkata; "Saya sebut tutup aurat untuk orang Islam tidak kepada bukan Islam. Kalau tak tutup aurat 'padanlah' kalau kena rogol pun."

Nik Ajis...Nik Ajis...kamu dah bertaraf pemimpin dan ketua sebuah negeri. Apa ayat yang keluar dari mulut kamu perlulah sesuai dengan semua rakyat di bawah kamu. Kamu bukan sahaja jadi ketua untuk orang Islam. Di Kelantan, Islam ada, Buddha ada, Hindu ada, Kristian ada. Walaupun agama lain-lain, tapi nafsu manusia sama sahaja. Cakap pemimpin, adalah cakap untuk semua orang. Kalau nasihat tu untuk orang Islam sahaja, apakah Nik Ajis bukannya MB untuk orang bukan Islam?

Apakah dengan berkata begitu, maknanya perempuan Muslim yang tak menutup aurat boleh dirogol? Tinggi dan besar benar nafsu lebai-lebai PAS. Cepat stim! Patutlah sampai ada yang tertangkap dengan bini orang.


1 comment:

wasim46 said...

Bila ditanya je ada je jawapan belitnya dasar lidah biawak ore hamPas ni.pemimpin musang berjanggut katakan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI