TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, October 17, 2012

NUAR BUAT JUI MENG TERKEDU -MALU

Pengerusi PKR Johor, Chua Jui Meng sewaktu berucap mewakili Nuar Berahim di Himpunan Hijau Lestari di Pengerang pada 30 September lalu berkata PR akan menghentikan projek RAPID sekiranya pakatan itu berjaya menguasai Putrajaya.

Bila berkata dia mewakili Nuar, bermaksud apa yang diucapkan adalah atas pesanan Nuar.

Tetapi semalam, Nuar Berahim telah tampil membuat penjelasan bahawa Pakatan menerima projek RAPID. Mana yang betul ni? Kalau Nuar yang betul, maknanya Jui Meng temberang. Kalau Jui Meng betul, maknanya Nuar putar belit!

Pakatan? Pakat macam mana ni? Itu kisah Nuar dan Jui Meng. Bab Din Pudu pulak, dia kata dia terima projek RAPID ni di Pengerang, tapi si Wong Chen, Ketua Biro Pelaburan dan Perdagangan PKR pulak mencadangkan agar projek tersebut dipindahkan ke Kerteh.....ha...ha...ha...korang semua duduk pakat-pakat lagi. Pakat elok-elok tau, jangan kelirukan rakyat!


4 comments:

Anonymous said...

hangit puak2 ni goreng.. hampehh punya PR..

Anonymous said...

Ambiga kutuk negara sendiri diAustralia untuk meraih simpati dan bantuan orang Australia konon tetapi tidak dilayan.Anuar pula menjaja diskriminasi dinegara sendiri ,kata Malaysia tak aman,pemimpin korup dan pilihanraya kotor.Mintak bukti tapi tak ada.Undi aku tetap untuk DS Najib
Usaha2 belakang tabir untuk perdamaian di Selatan Pilipina satu usaha yang harus dipuji dan mendapat sokongan dunia
Anuar dan politik lapok dan janji kosong dgn Nik Ajis tak gerenti masuk syurga...ha ha ha

Anonymous said...

Hahahaha 2X5...5X2

Anonymous said...

DS NAJIB BUAT SATU PERKARA YG CUKUP MENARIK DAN MEMENINGKAN PAKATAN DALAM USAHA KERAJAAN MENDAMAIKAN PEMISAH DAN KERAJAAN FILIPINA.TETAPI DS NAJIB HARUS SEGERA MENILAI PELAKSANAAN SISTEM AES YG MENJADI BUAH MULUT RAKYAT SEKARANG NI.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI