TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, October 17, 2012

WARGA FELDA, TOLONG JAWAB BUDAK TAK TAU MALU NI

Kali ini aku sangat-sangatlah berharap agar ada warga Felda, tak kira le samada peneroka, anak, cucu, cicit, menantu dan sebagainya dan juga NGO-NGO dalam Felda dapat bersuara dan menunjal si Mazlan yang tak tahu malu ni.

Kalau mengikut jawapan Mazlan ketika ditanya oleh Sinar Harian Online, ANAk hanya ditubuhkan pada 4 November 2007 dengan keahliannya pada hari ini cuma sekitar 8000 orang sahaja. Itupun termasuk menantu dan anak hantu yang jadi ahli.


Punya tak tahu malunya, dengan selamba dia mengaku bahawa perjuangannya telah membawa projek bernilai RM1.5 bilion untuk anak peneroka! Hebat tu Lan. Tentu nanti anak-anak peneroka akan bagi komisyen sikit kat ko dan kalau masuk berceramah kat Felda lepas ni, jangan bawak tin Milo lagi, ko dah boleh bawak tin biskut atau tin minyak tanah.

Korang yang warga Felda tak bengang ke dengan dakwaan Mazlan ni? Matematik pun fail. Kata ANAK tubuh tahun 2007. Ni baru tahun 2012. 2012 - 2007 = 20. Ha...ha...ha...20 tahun berjuang. Pandai Mazlan kira. Cuba bila korang terserempak dengan Mazlan, ko sergah dia tanya 1.5 bilion tu ada berapa kosong?


4 comments:

Anonymous said...

bangangnye ko mazlan. malu aku jd kawan sefelda ko. baik ko makan tempe lebih, kasik pikap sket kpala otak ijau ko tu..

Anonymous said...

kalau guru yg mengajar mazlan baca dah tentu berguling-guling macam mustarjo dlm filem pendejkar bujang lapuk.

Anonymous said...

Dgn puak2 ni (anjing DAP) malas aku nak cakap banyak. Satu je aku nak kata KEPALA BUTOH KAU LA MAZLAN ALIMAN!!

anak peneroka, johor

Anonymous said...

BERAPA UMUR MAZLAN NI?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI