TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, October 19, 2012

SOI LEK...LU BOLEH DIAM TAK?


Ni apek kaki betina ni memang betul-betul menyusahkan BN. Lu baik diam la Soi Lek. UMNO sibuk-sibuk nak menangi undi Melayu dan Islam, lu pulak sibuk nak pecahkan undi. Lu jangan ingat dulu lu menang dan anak lu menang dalam pilihanraya sebab undi MCA. Sendiri mau ingat la!

Lu ada betul faham ka apa itu hudud? Jangan suka-suka cakap. Lu sunat dulu baru cakap pasal hudud. Siapa cakap kalau hukum hudud, tukang urut tak boleh kerja? Boleh ma...tapi amoi urut amoi, kalau apek macam lu, lu kena cari apek juga urut sama lu. 


Aku sokong sangat dengan saranan PERKASA ni. lagipun selama ni, hampir kesemuanya calon MCA yang menang adalah di kawasan majoriti Melayu ataupun atas ikhsan undi Melayu.

Kali ni aku nak dengar pulak, mana satu pemimpin UMNO yang berani untuk tuntut kerusi majoriti Melayu yang ditandingi oleh MCA agar diletakkan calon UMNO dalam PRU13 nanti. Aku harap UMNO tak akan jadi macam PAS, yang sanggup berkompromi dengan puak yang menghina Islam semata-mata untuk kuasa. Percayalah, kalau UMNO berani, UMNO akan menang besar! Boleh belah dengan MCA, selagi mereka ada pemimpin seperti ini.


2 comments:

wasim46 said...

Ambo sokong perkasa dan umno je.

Quantum Metal Consultant said...

PAS terkenal sudah takut dengan DAP, dan PAS ini belajar dari siapa...

Siapa lagi kalau bukan UMNO, sebab UMNO pun takut dengan MCA...Najib sampai tak angkat muka, tak berani buka mulut...no komen

ARTIKEL HANGAT BULAN INI