TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, November 8, 2012

KASIHANLAH MEREKA TAN SRI PANDIKAR....


Melalak sakan puak pembangkang bila Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia melarang penggunaan sudut sidang media di lobi parlimen oleh mereka yang bukan merupakan ahli parlimen.

Kadang-kadang menyampah juga melihat mereka yang bukan ahli parlimen menggunakan sudut Sidang Media Parlimen Malaysia mengalahkan ahli parlimen sendiri.

Tetapi setelah aku teliti beberapa kali, aku harap agar Tan Sri Pandikar kaji le semula larangan tersebut. Sebabnya....
sebab aku kasihan kat wakil-wakil parlimen pembangkang kita, ada yang sekolah tak tinggi, ada yang gagap, ada yang tak hensem, ada yang macam langsuir dan macam-macam lagilah yang menyebabkan mereka sendiri malu nak bercakap kat sudut Sidang Media tu sehingga terpaksa impot penyokong yang bukan ahli parlimen untuk bercakap bagi pihak mereka walaupun sepatutnya mereka yang bercakap bagi pihak penyokong mereka.

Atas sebab di atas tu, elok sangat le Tan Sri kaji semula. Lagipun mereka yang berstatus bukan ahli parlimen tu bukannya ada kerja apa-apa, sekurang-kurangnya mereka bangga juga kat kengkawan FB mereka bila dapat keluarkan gambar mereka sedang bercakap kat sudut Sidang Media tu.


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI