TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, December 3, 2012

AKU SUKA MALAYSIAKINI, SEBAB PANDAI SPIN

Ha...ha...ha...ramai orang tak suka dengan MalaysiaKini, tapi aku suka. Aku suka sebab dia suka spin dan kemudiannya menampakkan kebodohannya. Contohnya berita kat bawah ni.


Kalau tengok tajuk dan berita, seolah-olah UMNO yang beria-ia bagi borang kat minah yang dah dipecat tu. Tapi cuba baca betul-betul surat dari Pemangku Ketua UMNO bahagian Labuan yang dilampirkan sekali dengan borang keahlian tersebut yang turut dimuat naik oleh MKini.


Kalau korang susah nak baca, tak apa aku salin balik kat bawah ni.
Puan,
Borang Keahlian UMNO, W.P. Labuan
Sukacita, seperti yang diminta, bersama ini saya sertakan borang seperti di atas. Tel Pej UMNO ialah 087-43106429061. Terima Kasih.

Cehhh, sendiri mintak, bila orang kasi nak buat cerita yang bukan-bukan pulak. Memang patut kena berhentikan sebab sikap seorang Ustazah bukannya sebegini.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI