TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, December 28, 2012

HOT...BUDAK TINGKATAN 3, TUKANG ROTAN ISA SAMAD


ANAK ajar anak kurang ajar. Budak yang bawak rotan untuk memukul gambar Isa Samad itu ialah pelajar Tingkatan 3 yang baru sahaja mengambil keputusan PMR, anak kepada Zabidie Abas, Ketua AMK Johor dan juga Naib Pengerusi ANAK Johor. Namanya biarlah aku rahsiakan.


Apapun, himpunan oren pada siang tadi agak anti klimak sikit, sebabnya dengan kehadiran kumpulan Kemahang 3, gedebe Mazlan terus hilang. Telur dia terus masuk ke perut. Sampai sanggup dia kata, tak tahu kat mana Felda Kemahang 3 tu.

Dek kerana kehadiran Kemahang 3, walaupun TS Isa tak timbul untuk menerima memorandum tersebut, Mazlan terus akur walaupun hanya pegawai biasa sahaja yang menerima memorandum tersebut bagi pihak TS Isa. Hilang gedebenya. Maklumlah, cepat diterima, cepatlah dia boleh beredar dan mengelak dari bertembung dengan kumpulan Kemahang 3.

Aku harap, warga Felda bukalah mata dengan hadirnya warga Felda Kemahang 3 yang menuntut haknya. Lain kali, kalau ada apa-apa hal dengan Felda, jumpa pengurusan Felda, berunding! Kalau ingat nak cari wakil anak Felda, jumpa orang yang benar-benar mewakili generasi Felda seperti Sdr Anuar Manaf di gambar bawah ini yang bersama-sama dengan warga Kemahang 3. Dia adalah Pengerusi Majlis Belia Felda yang betul-betul mewakili anak-anak Felda. 


Ingat, korang jangan le pulak jumpa kat Mazlan atau mamak kat bawah ni.



No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI