TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, December 27, 2012

INILAH SEBABNYA AKU KATA NIK AJIS DAH TAK BETUL

Nik Ajis memang dah wajar bersara. Gambar di bawah ini menjadi bukti mengapa Nik Ajis kena bersara. Tindakan dan perbuatan Nik Ajis menampakkan sudah ada kecelaruan pemikiran. Mungkin faktor usia agaknya.

Sekali imbas mungkin tak nampak apa-apa silapnya dengan Nik Ajis ni. Tapi cuba anda fikirkan;
Di kawasan air cetek separas buku lali, Nik Ajis pakai life jacket, tetapi di atas bot yang kalau tergolek, airnya pasti dalam, Nik Ajis tak pulak pakai life jacket. Tak ke keliru namanya tu? Agak-agaknya, siapalah yang menjadi penasihat keselamatan Nik Ajis ni ye?


Sebab kekeliruan pemikiran ini jugalah, Nik Ajis lebih percayakan DAP dari UMNO yang sama seagama, sama sebangsa.


6 comments:

Muhammad Ariff Mohamad Nizam said...

benda bangang yg tak berakal ni pun dijadikan isu. cubalah bangkit isu ilmiah dan matang. alahai. payah org berpolitik jenis minda mcm ni.

Tips said...

muhamad arif..

gamba di atas tuh menunjukkan betapa lemahnya pemikiran puak puak pas...

kalau bab life jacket pun tak buleh nak pikir.. apatah lagi nak pikir utk pembangunan agama dan rakyat..

Cikgu Di said...

Betul...betull....betulllll

Muhammad Fairuz Zainol said...

Mcm din beramboi dah aku tgk...

kluangman said...

Nik Ajis tak wajar merbahayakan dirinya, buatnya dia jatuh dan lemas - PAS akan kucar kacir, kalah pilihanraya..elok duduk di rumah sahaja, tengok kot tv atau baca laporan utusan malaysia

Pure Intelligent Outlet said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI