TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, January 23, 2013

BAGUS LE KALAU SEDAR


  
Bagus le kalau puak-puak PAKATAN ni sedar bahawa pengundi wanita masih ramai lagi yang meluat dengan mereka dan masih setia dengan kepimpinan BN.

Diharapkan kesedaran mereka ini diterjemahkan nanti apabila keputusan undian pada PRU 13 nanti tidak memihak kepada puak mereka, jangan pulak mereka nak salahkan SPR. Jangan pulak kerana wanita ramai yang bantu memenangkan calun BN, mereka rasa tak puas hati pulak dan nak berdemonstrasi dengan bermacam-macam alasan dan kerenah dek tak dapat menerima hakikat kekalahan.

Itu yang mereka sedar bahawa pengundi wanita yang masih ramai sokong mereka, yang mereka tak sedar ialah yang berapa ramai kaum Adam yang sama-sama berhimpun dengan mereka setakat nak melayan dan melihat gelagat kerakusan nafsu puak PAKATAN untuk berkuasa? Memang mereka turut hadir, turut serta dalam program puak PAKATAN, tapi bukan bermakna mereka menyokong! Ingat...mereka dah terbiasa kalau demam makan Panadol. Walaupun mereka minta ubat dan air jampi dari puak Pakatan, namun akhirnya mereka tetap akan makan Panadol! So.... kalau kalah nanti, jangan le nak meroyan pulak!



No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI