TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, January 2, 2013

BUKAN SAHAJA CAKAP, TULIS JUGA TAK SERUPA BIKIN


Kalau korang tengok gambar di atas tu, mungkin tiada apa silapnya. Nampak macam bagus aje, seorang pemimpin bagi bantuan kepada rakyat yang ditimpa musibah.

Yang tak betulnya ialah komen pemimpin tersebut yang beserta dengan gambar di atas tu.


Ha...ha...ha...tak menunjuk-nunjuk apa kejadahnya? Dah bagi tu bagi aje le. Kalau tak nak menunjuk-nunjuk, kenapa post di laman FB? Sahih...lebai PAS ni bukan sahaja cakap yang tak serupa bikin, kalau mereka tulis juga tak serupa bikin.

Kalau macam ni punya cara, kalau bagi 1 jam slot kat TV, dia bukannya akan menberi penjelasan kepada amanatnya yang dipertikaikan, tapi dia akan memberi seribu lagi soalan untuk merumitkan keadaan.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI