TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, January 21, 2013

KALI INILAH....MENANGIS POK NIK

  
Nampak gayanya, kali inilah, pada PRU 13, PAS akan kalah di Kelantan. Nampak gayanya Pok Nik akan dibersarakan oleh rakyat Kelantan sendiri dan bukannya secara sukarela.

Pok Nik bercakap di Kelantan, orang Kelantan sendiripun dah malas nak dengar. Janji dah banyak sangat janji, batu asas dah banyak batu asas. Mana boleh tahan dengan janji dan batu asas sahaja. Kali ini batu asas dah jadi batu asah. Perghhh... tak tido malam Pok Nik tengok lautan manusia menyambut DS Najib di Kelantan. Janji DS Najib, janji BN adalah JANJI DITEPATI. Tapi adalah syaratnya.... kena le undi BN. Kalau BN menang di Kelantan, orang Kelantan pasti semuanya akan tersenyum, kalaupun ada yang berduka, cuma suku sakat Pok Nik aje.
  


3 comments:

Unknown said...

Aku tak caya, aku tak caya macam ni punya ramai sambutan untuk Dato Dr Najib. Ini semua kerja copy dan paste kerja puak bloger pro UMNO. Pok Nik jangan cayo dengan puak ni, mu dok relaks je... nanti aku bagi nasi bungkus, sebelum mu bungkus... kah kah kah...

Unknown said...

KAU TUNGGU NAJIB!BILA RAKYAT AKU YG MERANTAU KAT NEGERI BN BALIK PASTI RAMAI YG SOKONG AKU.SEBAB MEREKA DAH RAMAI YG KAYA SEBAB BERKERJA DI NEGERI YG DIPERINTAH BN.

Anuar Mohtar said...

Org Kelate ni lain mcm sikit...
aku takut PRU-13 dia sokong BN..tiba PRU-14 sokong PAS plak...org kelate pendirian yg berbolak balik

ARTIKEL HANGAT BULAN INI