TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, January 29, 2013

NASIB BAIK LE TAYAR KL MONORAIL MELETUP

  
Nasib baik le tayar KL Monorail tu meletup. Kalau tak, sampai bila-bilapun aku akan ingat, monorail yang satu spesis dengan keretapi tu pakai tayar besi. Ha...ha...ha...

Begitu juga le dengan Nik Ajis tu. Nasib baik le dia pergi mengadap Karpal Singh. Kalau tak, sampai bila-bilapun susah aku nak percaya yang dia tu sokong DAP. Sekarang ni percaya le aku bahawa PAS memanglah kamcing dengan DAP dan lebih rendah dari DAP sebab kalau PAS lebih tinggi, tentu Karpal Singh yang akan datang mengadap Pok Nik. Dah nyaris-nyaris nak isi borang PAS, tapi bila tengok gambar ni, kusss semangat, selisih malaikat 44, silap-silap PAS ditarbiah oleh DAP...hancusss!


1 comment:

Rafikasastras said...

Hahaha. Kalau saya tak baca blog ini saya pun tak tahu monorail tu tidak menggunakan tayar besi macam keretapi :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI