TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, January 25, 2013

YOOO....PAS ADA BENDERA BARU

  
PAS dah naikkan bendera baru. Khabarnya di sekitara jalan Batu Pahat - Kluang. Aku harap orang PAS tak akan tuduh orang UMNO yang buat kerja ni. Sebabnya, orang UMNO memang tak ada menyimpan bendera PAS, apatah lagi nak bermodal tempah bendera bagi promosi percuma buat PAS.

Rasanya ini adalah tanda rasa kecewa pengikut-pengikut PAS terhadap sikap kepimpinan mereka yang sanggup melacurkan dasar parti hanya untuk mengejar peluang untuk berkuasa. 

Namun begitu, walaupun berlainan pendapat berkaitan politik ini, aku rasa tak eloklah kalau mana-mana pengikut PAS yang tak puas hati tu buat begitu terhadap parti mereka. Kecik hati Nik Ajis, kecik hati Hadi Awang. Kalau dah memang rasa tak puas hati kat parti korang tu, apa lagi, jumpa je ketua cawangan UMNO setempat dan isi borang serta jadi le pulak penyokong UMNO dan BN. Nanti bila PRU 13, pakat-pakat pangkah calun BN dan pastikan calun-calun PAS yang dah gila nak berkuasa tu hilang wang pertaruhan. Boleh gitu??? ...atau apakah ini bendera rasmi PAS untuk menghadapi PRU 13?


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI