TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, January 24, 2013

PAS LANGSUNG TAK HORMAT PEREMPUAN

  
Punya nak tarik hati pengundi, setakat nak tabur poster, sanggup kepimpinan PAS memperjudikan keselamatan dan kesopanan wanitanya. Agaknya mana pergi jantan-jantan PAS?

Kalau bab keselamatan tu, dah le memang satu hal. Sangat jelas membahayakan. Ini kalau polis tahan dan saman, dikatakan pulak polis jahat dan jadi anjing UMNO. Walhal sendiri yang cari penyakit.

Bab sopan ni, baik yang jantan baik yang betina, aku rasa serupa je. Ko bayangkan aje le bagaimana terkangkang dan terkiapnya wanita PAS ni nak naik belakang pick-up tu. Agaknya lebai PAS bukan main terbeliak lagi matanya curi-curi pandang. Ish...ishh...ishhh, tak marah ke laki dia orang ni bini-bini mereka diperlakukan begini?


1 comment:

Megat Alam Gempita said...

Sama dengan zaman jahiliyah dulu apabila wanita-wanita Quraisy diarak di atas unta-unta sambil menjerit-jerit menghina Nabi dan mengagung-agungkan berhala-berhala mereka. Zaman sekarang PAS buat benda yang sama. Syukur doa K.O laknat dan tohmahan mereka selama ini ke atas UMNO diterbalikkan satu persatu oleh Allah swt.

PAS mung meme dah sesat.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI