TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, February 12, 2013

20,000 SAMBUT PM DI SENAI - PAGARPUN PECAH!

   
20,000 beb yang sambut DS Najib di Econsave Senai sempena meraikan Tahun Baru Cina peringkat Negeri Johor. Bersesak-sesak orang nak masuk ke kawasan Econsave hingga ada yang tak sabar nak lalu pintu, pagar Econsave dilubangkan. Hebatnya sambutan terhadap DS Najib di Johor sekarang.
   
   
Punya le ramai manusia. Tercari-cari juga aku rakan-rakan se Tenggara. Akhirnya jumpa juga. Duduk semeja, tapi pelik pulak. Apa tak peliknya, Ketua Puteri Kulai ada bersama, tapi Ketua Puteri Tenggara tak nampak! Sahhh, Ketua Puteri Tenggara dah ada orang sembunyikan.
   
    
Apapun, sambutan kepada DS Najib di Johor memang meriah. Kalau sokongan begini berterusan hingga PRU 13, rasanya kerusi DUN Senai yang DAP pegang sekarang ni boleh dirampas oleh BN. Lebih-lebih lagi kalau dilihat kepada hadirin, ramai golongan pengundi muda yang datang.

Kalau setakat tulis aje, tentu tak seronok, jom kita tengok gambar. Kalau le program PAS macam ni punya ramai, tentu tiga empat tin minyak tanah penuh dengan duit derma jihad!
   


2 comments:

Rusli Dollah said...

Alahai... gambar superimpose daa!! mana ada lagi org seramai tu. Semuanya dah balik kampung atau gi dengar ceramah Anwar.

sunan musafir said...

xabis2 org2 pkr ni sangap sangat,xnak time kebenaran,kalau pkr wat cerama yg dtg xsmpai 10org nak kecoh,gler pe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI