TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, February 3, 2013

KEJADAH APA TULIS KAT FB AJE?

   
Kejadah apa kalau setakat tulis dan komplen kat FB aje? Betul ke si Mazlan Aliman ni prihatin dan ikhlas nak bantu orang-orang kampung yang berdekatan dengan kampungnya tu? Kampung yang si Mazlan maksudkan di atas berada di DUN Pasir Raja dan Parlimen Tenggara.

Untuk pengetahuan, masalah jalan tersebut dahpun diambil tindakan oleh kerajaan BN dan hanya menunggu masa untuk diteruskan semula setelah kontraktor yang lama membuat masalah. Yang buat masalah ialah kontraktor ya....bukan kerajaan BN!

Kalau betul le si Mazlan ni nak bantu dan tolong orang kampung sendiri, aku cabar dia agar pada PRU 13 nanti dia bertanding di DUN N35 Pasir Raja atau P155 Tenggara atau kedua-duanya sekali. Ini adalah kawasan kampung halamannya. Kalau tak berani nak bertanding kat kawasan sendiri, tak payah le nak sibuk-sibuk berkaitan hal di Tenggara ni. Jangan hanya berkokok masa sebelum penamaan calun, tapi bila nak penamaan calun, jadi kera melompat ke Bera. Habis ditinggalkan ahli-ahli PAS di Tenggara ni.


2 comments:

Johan said...

Elok sangatlah, Bera rupanya masih hutan rimba... jika PR menang jom sama-sama kita turun gotong royong buat lebuhraya..... seminggu boleh siap jika kerja keras.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Lebuhraya rakyat kat Kelantan (projek Husam Musang), jangan kata seminggu... 100 tahun kalau hamPAS memerintah pun belum tentu boleh buat. Tak habis-habis tunggu royalti... minyak bawah tapak pasar Siti Khatijah bila nak korek?? Mungkin tunggu lepas pilihanraya ke-21 kot...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI