TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, February 16, 2013

PEWAI DINNN???

   
Din Pudu pewai, lepak habis. Ko tengok bodyguard dia jaga, takut Din bangun meracau. Entah apa yang dicarinya kat Johor ni sampai lepak habis hingga tertidur dalam bengkel besi? Ni mesti kes ceramah tak dapat sambutan dan tin MILO kosong hinggakan tak dapat nak sewa hotel.

Tak payah le Din ko susah-susah cari susah kat Johor ni. Kat Johor ni bukannya pemimpin BN yang gerenti BN akan terus berkuasa, tapi rakyat Johor yang sangat berkeyakinan bahawa BN akan terus menguasai politik Johor. 

Dari engko bersusah cari susah yang belum tentu menjanjikan apa-apa, lebih baik ko kempen kat orang-orang PAS agar menilai semula tindak tanduk mereka sejak kebelakangan ini. Ko ajak orang PAS berfikir, untung ke Nik Ajis menyembah ke Penang jumpa Karpal Singh? Ajak orang PAS berfikir, untung ke buang slogan negara Islam dan tukar kepada negara berkebajikan? Ajak orang PAS berfikir, untung ke menyisihkan Ustaz Nasha dan apakah Mat Sabu tu lebi alim dan lebih tinggi ilmunya dari Ustaz Nasha?

Ko jangan terperanjat Din, di Johor ni dah ramai askar-askar PAS yang mengajak rakan-rakan PAS mereka untuk mengundi BN masa PRU 13 nanti. Askar-askar ko ramai yang dah sedar, cuma... apakata ko isi borang UMNO dan cuba mintak dengan DS Najib satu kerusi untuk bertanding atas tiket BN/UMNO pada PRU 13 nanti!!! 


3 comments:

usin said...

jgn perli2 bro. abg din nk buat tin milo saiz gergasi ni. nk sakau sebanyak mungkin duit masa ceramah. mana tau rezeki, penuh tabung gergasi tu, 7 keturunan makan tak habis....

PESARA AWAL said...

dulu pun ada seorang wakil rakyat dikelantan balik bertanding dinegeri johor sampai sekarang tenggelam x timbul2

zopinion said...

kesian la tu tengah penat kerja nak rampas putrajaya...

tapi nak kongsi ni, apasal sampai yg Haron Din nak kena maki..
http://wubra.blogspot.com/2013/02/siapa-yang-sms-maki-haron-din.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI