TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, February 6, 2013

SAHHH...DAH SASAU

Ini ingatan untuk orang Felda. Awas dan hati-hatilah dengan apa yang dicakapkan oleh Mazlan Aliman. Nampak gayanya memang sah dah sasau dan tak tentu arah. Jangan dengar dan terus percaya, nanti terjun  perigi buta jadinya.

Nak tau apa buktinya dia dah sasau? Korang tengok status FBnya yang diposkan dalam waktu yang hampir sama dan korang bandingkan. Mula-mula tulis kata 300 orang, kejap aje lepas tu kata 500 orang... ada betul ke dia ni? Nasib baik dia tak tulis 300 dan lepas tu 5000!
   

   
Kalau dah macam tu punya ramai dia bawak pecacai dari luar yang silap-silap tak pernah jejak kaki ke perkampungan Felda, agak-agaknya berapa orang yang betul-betul penduduk Felda Teloi Timur yang tunggu dia untuk pegang mic dan melalak? ...patut le ramai yang tunggu nak halau dia kat pintu masuk!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI